קרין שקרצי ניסתה אינספור טיפולים כדי לטפל בבעיות העיכול מהן סבלה, אך דבר לא עזר. בראיון מרגש היא חושפת כיצד אבחון בגלגל העין בשיטת האירידיולוגיה שינה את חייה: "הייתי סקפטית בהתחלה, אבל היום אני מברכת על כך. אני קלילה, אני יוצאת, אני מבלה, אני נהנית. אני הרבה יותר ממאושרת"

בשיתוף איריס גייר.

"שנים סבלתי מבעיות עיכול ששיבשו לי את החיים. זה הטיפול שעזר לי לחזור לחיים נינוחים וללא כאבים"

קרין שקרצי, אם ל-4 מאורנית סבלה שנים מבעיות עיכול ששיבשו לה את החיים עד כדי כך שפחדה לצאת מהבית. היא הייתה עצבנית, חסרת מנוחה ובעיקר כאובה עד כדי כך שלא הייתה לה סבלנות לשמוע ולטפל בילדים שלה. היא עברה טיפולים שונים ומגוונים כדי לטפל בבעיות העיכול, כולל ניתוח טחורים, וכבר הייתה מיואשת. לדבריה לא היה טיפול שלא ניסתה וכלום לא עזר.

קרין החליטה לנסות עוד דבר אחד והגיעה למרכז איריס גייר – המרכז המוביל בישראל לטיפול בבעיות בריאות דרך אירידולוגיה – אבחון בגלגל העין. שם היא הבינה לראשונה שכדי לצאת מהמצב אליו נקלעה צריך לטפל בשורש הבעיה. קרין עברה אבחון מעמיק שחשף את הסיבה לכך שהתפרצו אצלוה בעיות העיכול מהן היא סבלה שנים, והחליטה ליישם באדיקות את תוכנית הטיפול שהותאמה לה.

התוצאות לא איחרו להגיע. לאחר חודש וחצי היא כבר הבחינה בשיפור במצבה: "הפכתי להיות הרבה יותר קלילה, הרבה יותר רגועה", היא אומרת. את הסקפטיות והייאוש החליף חיוך רחב: "זה משהו שונה לגמרי. אני מברכת כל יום שהלכתי אליה. אני יוצאת, אני מבלה, אני נהנית. שווה כל שקל".

מגיע לכם לחיות ללא כאבים

לזהות רעלים במעיים דרך גלגל העין 

"מאות אלפי ישראלים סובלים מכאבים ובעיות קשות במערכת העיכול, שפוגעות באיכות החיים שלהם בצורה משמעותית", אומרת איריס גייר, אירידולוגית מומחית בינלאומית עם מעל 20 שנות ניסיון באבחון וטיפול באלפי מטופלים. "מדובר בעצירות, כאבים, גזים, נפיחות, צרבות, ריפלוקס, הליקובקטר פילורי, קנדידה, קרוהן, קוליטיס, טחורים, פיסורה ועוד. 

"הם רצים בין רופא לרופא, לוקחים תרופות שעוזרות רק לזמן קצר וגורמות לתופעות לוואי, אבל הבעיה לא נפתרת והסבל נמשך. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהטיפולים שהם עברו, בין אם קונבנציונליים או אלטרנטיביים, לא טיפלו אף פעם בשורש הבעיה", היא מסבירה.

"הסיבות לבעיות עיכול שונות ומגוונות. אלו יכולים להיות הצטברות של רעלים במעיים, רמת חומציות גבוהה במעיים, תזונה דלה בסיבים תזונתיים, חוסר איזון ברובד החיידקים הטובים במעי (הפלורה של המעיים), חוסר איזון באנזימי עיכול המפרקים את המזון, פגיעה בשרירי המעיים, פטריית קנדידה וגם גורמים רגשיים. חשוב לדעת מה בדיוק הגורם, כדי לתת את הטיפול המתאים".

בדיקה לא חודרנית שעוזרת להגיע לאיזון

תהליך האבחון במרכז איריס גייר מתחיל בצילום גלגל העין של המטופל מקרוב בעזרת מצלמה ייעודית. לאחר מכן התמונות מועלות למחשב לצורך פיענוח. הסימנים המופיעים בגלגל העין נותנים מידע על מצבן של מערכות הגוף השונות, כמו מערכת העיכול, הכבד, הכליות, השתן, הלב, כלי הדם ועוד ומאפשרים לאתר חוסר איזון במערכות השונות, ובהתאם לבנות תוכנית טיפול מדויקת ומותאמת אישית. 

"מדובר בבדיקה שאינה כואבת, אינה חודרנית ומתאימה לכל גיל", אומרת איריס גייר. "בסיום הבדיקה מקבלים המטופלים הסבר מפורט ובגובה העיניים מהם הממצאים ומה הדרך לטיפול ואת כל המידע שהם צריכים כדי לקבל את ההחלטה הכי טובה עבורם. אחרי מעל 20 שנים של טיפול במגוון גדול של בעיות עיכול אני יכולה להגיד בביטחון שאם יש סיכוי לריפוי הוא מתחיל באבחון שורש הבעיה דרך גלגל העין.  

חייגו כעת לטלפון: 077-2305182

או השאירו פרטים >>

מלאו כאן את הטופס ונחזור אליכם עם פרטים על האבחון ושיטת הטיפול

אולי יעניין אותך גם:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התחדשנו בעמוד פייסבוק

חובבי מוזיקה? אל תחמיצו קונצרט של פעם בחיים!

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

תחזית מזג האוויר

מתבישים לחייך?

אתם חייבים לקרוא
את זה!

מתביישים לחייך?
אתם חייבים לקרוא את זה!

רגע לפני שאתם עוזבים,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשמו עכשיו ל'סמארט מגזין' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל