כך הגיעה איילת ממצב של מיגרנות יומיומיות ששיבשו לה את החיים למצב שאין לה כאבי ראש בכלל

בשיתוף איריס גייר

איילת טווינה מקרית אונו סבלה במשך שנים מכאבי ראש עזים שפגעו בתפקוד היומיומי שלה. לאחר אינספור טיפולים שניסתה ואכזבות שחוותה, בעלה התעקש שתנסה את שיטת האירידיולוגיה – אבחון באמצעות גלגל העין. סיפורה המרגש ממחיש כיצד למרות הסקפטיות ניתן להחלים ממיגרנה כרונית קשה: "החיים שלי השתנו מקצה אל קצה"

מיגרנה היא מחלה שמשתקת את חייהם של יותר ממיליון ישראלים התסמינים כוללים כאבי ראש עזים, רגישות לאור, בחילות והקאות עד כדי מצב של חוסר יכולת לצאת מהמיטה. לרפואה הקונבנציונלית אין מענה וחולים רבים מגיעים לסף ייאוש שגורם להם לחשוש ולנסות טיפולים נוספים.

איילת טווינה, אם לשלושה בנים מקרית אונו, סבלה ממיגרנות כרוניות קשות מגיל 12. היא הגיעה למרכז איריס גייר המתמחה באבחון אירידולוגיה בגלגל העין אחרי שבמשך שנה התקפי המיגרנה הפכו יומיומיים ונטרלו אותה מהיכולת לעבוד או לתפקד בבית. "הייתי נכנס למיטה בשעה 5 או 6 אחר הצהרים ולא יכולה לקום. זה פגע מאוד בחיי הזוגיות ותפקוד המשפחה", היא מספרת ומוסיפה כי גם משככי הכאבים שנרשמו לה במינונים גבוהים כבר לא עזרו.

על אף שאיילת הגיעה לאבחון מאד סקפטית, עקב אכזבות מהטיפולים הרבים שעברה החליטה בתמיכת בעלה לא להיכנע לייאוש ולהתחיל לטפל לפי ההמלצות שאיריס גייר התאימה לה, המבוססות על ממצאי האבחון שעברה בגלגל העין.

איילת הקפידה והתמידה בתוכנית ומהר מאוד הגיעה למצב שאין לה כאבי ראש בכלל. "מאז שהתחלתי את התוכנית יש לי חיים אחרים לגמרי", היא אומרת. אני מגיעה הביתה בשיא האנרגיות, אני מתפקדת, אני עם הילדים. הם שמחים שאני איתם ולא נכנס לחדר כאובה" מספרת איילת בחיוך רחב "ובעלי מאושר שאנחנו שוב מנהלים חיים נורמליים – יוצאים ומבלים ביחד".

מידע מדויק על מצב הגוף

איריס גייר היא מומחית בינלאומית באירידולוגיה – אבחון בגלגל העין. "באבחון אפשר לקבל מידע מדויק על גורמים תורשתיים ועל המצב הנוכחי של הרקמות והאיברים. בניגוד לבדיקות אחרות, שכל אחת מהן מתמקדת באיבר אחר, אבחון בגלגל העין מספק תמונה מידע מדויקת על מצב כלל מערכות הגוף: מערכת העיכול, הכבד, הכליות, מערכת השתן, מערכת הלב וכלי הדם ועוד ולכן הוא חיוני כדי לפתור מגוון בעיות בריאות ובהן מיגרנה, אבל גם בעיות עור ועיכול, פיברומיאלגיה, כולסטרול גבוה, יתר לחץ דם, דלקת מפרקים או סוכרת", מסבירה איריס גייר.

"במסגרת האבחון, אנו מצלמים את גלגל העין של המטופל, ולאחר מכן מעלים את התמונות על מסך המחשב. באמצעות תוכנה חדשנית שפיתחתי ביחד עם מומחים בינלאומיים בתחום, אנחנו מתחילים באבחון, שלב אחרי שלב, כדי למצוא מה בגוף גורם לבעיה, מתארת איריס גייר, ומדגישה כי "מדובר באבחון בתהליך שאינו חודרני, לא כרוך בכאבים ומתאים לכל גיל". במהלך הפגישה מקבל המטופל הסבר מפורט, פשוט ובגובה העיניים ממה הוא סובל באמת "מה מקור הבעיה למיגרנה ובמה צריך למקד את הטיפול".

 

הדרך להחלמה עוברת בגלגל העין 

חולים רבים הסובלים ממיגרנות מתוסכלים ומאוכזבים שוב ושוב מטיפולים שאינם עוזרים ומאבדים את האמון ביכולת להחלים. "הסיבה שהטיפולים אינם עוזרים נעוצה באבחון לא נכון של הגורם לבעיה". אבחון בגלגל העין הנעשה אצלנו מאפשר לזהות את הגורם האמיתי לכאבי הראש ולטפל בו ביעילות ולכן גם מאפשר להגיע להחלמה", מסבירה איריס גייר ומוסיפה: "בשורה התחתונה יש כאן תקווה, גם למי שהתאכזב בעבר מהבטחות וטיפולים שלא צלחו, ממש כמו בסיפור של איילת".

"פשוט הגיעו לשורש הבעיה ושם טיפלו. וזה שווה הכל", מסכמת איילת. ולמי שמתלבט האם כדאי לו לנסות היא אומרת: "תגיעו לאבחון כי שווה לנסות. החיים שלי השתנו מהקצה אל הקצה."

סובלים ממיגרנות ומתעניינים באבחון?

חייגו כעת לטלפון: 077-2305182

או השאירו פרטים >>

מלאו כאן את הטופס ונחזור אליכם עם פרטים על האבחון ושיטת הטיפול

אולי יעניין אותך גם:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התחדשנו בעמוד פייסבוק

חובבי מוזיקה? אל תחמיצו קונצרט של פעם בחיים!

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

תחזית מזג האוויר

מתבישים לחייך?

אתם חייבים לקרוא
את זה!

מתביישים לחייך?
אתם חייבים לקרוא את זה!

רגע לפני שאתם עוזבים,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשמו עכשיו ל'סמארט מגזין' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל