בהמשך להצלחת המכירות והביקוש הגבוה, קבוצות 'נתיב' ו'שפיר' הבונות יחד את שכונת המגורים האקסקלוסיבית "כתר הרמה", פותחות למכירה את מתחם הפרמיום המציע בנייני בוטיק עם דירות יוקרה מעוצבות ונוף עוצר נשימה במיקום הטוב ביותר בבית שמש.

שכונת "כתר הרמה" הנבנית ברמה ד-5, עיר העתיד של בית שמש, מציעה מעטפת מושלמת של חוויית מגורים וחיי קהילה מלאים. עם התקדמות הבנייה מודיעות החברות הבונות, קבוצות 'נתיב' ו'שפיר', על מתחם הפרמיום שנפתח למכירה ומציע בנייני בוטיק עם מגוון דירות יוקרה 3,4,5 חדרים, דירות גן, פנטהאוזים ומיני-פנטהאוזים. הבניינים במתחם החדש בנויים בארכיטקטורה מרהיבה והדירות מוצעות למכירה בתנאים אטרקטיביים וכוללות מפרט פרמיום, רמת הגימור גבוהה ביותר ומרפסות סוכה מרווחות.

הפרויקט היוקרתי של קבוצות 'נתיב' ו'שפיר' מכיל 1,057 יח"ד ב-55 מבנים שישתרעו על שטח ענק ובו 77 דונם של פארקים ירוקים, גינות ומבני ציבור.

השכונה משקיפה על נוף הררי פסטורלי עוצר נשימה של גבעות מוריקות ואוויר הרים צלול. עם השקתה על ידי החברות הבונות, הפכה השכונה ליעד מגורים נחשק המסומן כאזור העתיד של בית שמש.

כעת, עם השקת המכירות למתחם הפרמיום החדש, ניתן לרכוש ממגוון הדירות המוצע ולהגשים  את החלום לדירה מושלמת בסטנדרט הגבוה שתמיד רציתם. 

מרכז המכירות המשותף של קבוצות 'נתיב' ו'שפיר', להן ניסיון רב בהובלת פרויקטים גדולים, ממוקם בשד' האמורים 7 בית שמש ומציע יחס אישי בדרך להגשמת החלום לדירה המושלמת. 

לפרטים נוספים >

לפרטים נוספים השאירו פרטים

לפרטים נוספים השאירו פרטים

אולי יעניין אותך גם:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התחדשנו בעמוד פייסבוק

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

מתבישים לחייך?

אתם חייבים לקרוא
את זה!

מתביישים לחייך?
אתם חייבים לקרוא את זה!

רגע לפני שאתם עוזבים,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשמו עכשיו ל'סמארט מגזין' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל