עסקים ואנשים // טורו השבועי של מיכה שולם ב’בחזית הכלכלית’

אתמול (ג') השתתפתי כמרצה בכנס עסקי במרכז הארץ ונהנתי מאוד לפגוש לא מעט אנשים שהחמיאו על עריכת המדור הכלכלי, על התוכן ועל בחירת הנושאים. המחמאות שלכם נותנות כח להמשך, ובהחלט מחממות את הלב.

הכנס שנערך בצל התפרצות הלחימה בדרום ושיגור הטילים על מרכז הארץ ודרומה, שיקף את הבלבול ואת החששות של בעלי העסקים שעוברים בימים אלה תקופה לא קלה ומאתגרת גם בתחום העסקי ובוודאי הפיננסי.

עד לרגע פתיחת הדלתות לא ידענו אם מותר לקיים את הכנס, מה יהיו הנחיות פיקוד העורף והאם בעלי העסקים בכלל יגיעו.

ברגע שאחרי האחרון הודיע פיקוד העורף למארגנים כי ניתן לקיים את הכנס, ובהתארגנות של מהרגע להרגע נפתחה משחקיה ושמרטפיה במקום לטובת בעלי העסקים שילדיהם נשארו בבית עקב סגירת מקומות הלימוד. מה שמראה לכם (ולי) שהתארגנות מהירה יכולה להציל לא מעט מצבים! שאפו!

הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הכלכלית' במייל. להרשמה:

ואפרופו כנסים עסקיים, אני טוען באוזני כל מי שמוכן לשמוע שענף המכירות הוא הדבר שמחזיק עסק ויכול גם להפיל אותו. מוצר מוצלח או מחיר מדהים לא יעזרו לאף אחד אם אין להם מישהו שיודע למכור אותו בפועל, בכנסים העסקיים האלה, נותנים לא מעט תוכן מקצועי ומביאים מרצים איכותיים שנותנים יידע וטיפים שיכולים להזניק את העסק שלכם קדימה, ולעזור לכם להשיג לקוחות חדשים, שיתופי פעולה טובים ואפשרויות להתרחב בשיווק שלכם.

אם אתם בעלי עסקים, אני ממליץ מאוד להשתתף בכנסים, ולצאת מתוך המעגל הקבוע של הלקוחות הקבועים שמתגלגלים מסביב לעסק שלכם כבר תקופה.

ואפרופו תגובות, הטור של שבוע שעבר על הניהול, גרר גל תגובות גדול מאוד ובקשות רבות מאוד לבדוק איפה אפשר ללמוד לנהל…. עניתי לכולם שבאופן פרטי אני בהחלט נותן ייעוץ, אבל אם קוראי מדור זה ירצו להתארגן לקבוצה במחיר מיוחד לקוראי המדור, אני מוכן להרים את הכפפה ולמסור קורס ייחודי ומעשי, שייתן לכם כלים אולטרה מעשיים בניהול עסק. מעוניינים? הגיבו! תנסו, תצליחו!

הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הכלכלית' במייל. להרשמה:

אולי יעניין אותך גם:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התחדשנו בעמוד פייסבוק

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

מתבישים לחייך?

אתם חייבים לקרוא
את זה!

מתביישים לחייך?
אתם חייבים לקרוא את זה!

רגע לפני שאתם עוזבים,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשמו עכשיו ל'סמארט מגזין' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל