בזק פרסמה את דו"ח השימוש ברשת השנתי שלה ממנה עולה כי הישראלים נוטשים את המזומן לטובת אפליקציות הפינטק, מכפילים את הרכישות ברשתות הקמעונאות אונליין ו'מבזבזים' 9 ג"ב גלישה ביום
דף הבית » הייטק וטכנולוגיה » זינוק חד: 82% מהישראלים קונים ברשת
דו"ח הרשת המקוונת של בזק פורסם אתמול (ג) וממנו עולה כי למעלה מ- 6.6 מיליון גולשים ברשת המקוונת בישראל, כשנפח בגלישה היומי בנייח עומד על 9 ג'יגה ליום.
נתונים מסקרנים נוספים מספרים על כל שתחום הקניות ברשת ממשיך ומתחזק, כאשר 82% מהישראלים קונים אונליין. תחום רכישת הביגוד ברשת כמעט והכפיל את עצמו בשנתיים האחרונות עם 45% מהנשאלים שציינו שהם קונים בגדים והנעלה ברשת. גם קטגוריית רכישת המזון ברשת יותר מהכפילה את עצמה בשנתיים האחרונות ועומדת על 33% בשנת 2019.
34% עזבו את המזומן ועברו לתשלום באפליקציות, בעיקר למטרת העברת כספים. צריכת השירותים באופן עצמאי גם מתחזקת, כאשר התחומים הבולטים שבהם הישראלים מעדיפים להסתדר ללא נציג שירות הם: תחבורה ציבורית, הזמנת אוכל ממסעדות, תשלום חשבונות ותיירות.
הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הכלכלית' במייל. להרשמה:
הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הכלכלית' במייל. להרשמה:
אולי יעניין אותך גם:
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email