בזק פרסמה את דו"ח השימוש ברשת השנתי שלה ממנה עולה כי הישראלים נוטשים את המזומן לטובת אפליקציות הפינטק, מכפילים את הרכישות ברשתות הקמעונאות אונליין ו'מבזבזים' 9 ג"ב גלישה ביום

דף הבית » הייטק וטכנולוגיה » זינוק חד: 82% מהישראלים קונים ברשת
בזק פרסמה את דו"ח השימוש ברשת השנתי שלה ממנה עולה כי הישראלים נוטשים את המזומן לטובת אפליקציות הפינטק, מכפילים את הרכישות ברשתות הקמעונאות אונליין ו'מבזבזים' 9 ג"ב גלישה ביום
דו"ח הרשת המקוונת של בזק פורסם אתמול (ג) וממנו עולה כי למעלה מ- 6.6 מיליון גולשים ברשת המקוונת בישראל, כשנפח בגלישה היומי בנייח עומד על 9 ג'יגה ליום.
נתונים מסקרנים נוספים מספרים על כל שתחום הקניות ברשת ממשיך ומתחזק, כאשר 82% מהישראלים קונים אונליין. תחום רכישת הביגוד ברשת כמעט והכפיל את עצמו בשנתיים האחרונות עם 45% מהנשאלים שציינו שהם קונים בגדים והנעלה ברשת. גם קטגוריית רכישת המזון ברשת יותר מהכפילה את עצמה בשנתיים האחרונות ועומדת על 33% בשנת 2019.
34% עזבו את המזומן ועברו לתשלום באפליקציות, בעיקר למטרת העברת כספים. צריכת השירותים באופן עצמאי גם מתחזקת, כאשר התחומים הבולטים שבהם הישראלים מעדיפים להסתדר ללא נציג שירות הם: תחבורה ציבורית, הזמנת אוכל ממסעדות, תשלום חשבונות ותיירות.
סמארט מגזין הוא מגזין עצמאי שפעילותו החלה בשנת 2017. המגזין נוסד במטרה לספק ולהפיץ את המידע הנוגע לכל תחומי העניין החמים בישראל ותוצריו לקהל הרחב. המגזין גיבש בעולם לראשונה את קהילת הסמארט בישראל ועומד כיום בחוד החנית של הקהילה.