רשות המיסים החליטה על כניסה לעולם הרשתות החברתיות, וסימנה כיעד ראשון את ה"יוטיוברים" (כינוי לבעלי ערוצים ביוטיוב).

מודל חלוקת הרווח של יוטיוב קסם זה מכבר לצעירים והוא מאפשר לכל אחד להקים ערוץ יוטיוב, להעלות חומרים ולצבור צפיות. ככל שכמות הצפיות עולה מופיעים לאורך הסרטונים פרסומות שיוטיוב מוכרת למפרסמים שונים ברחבי העולם, ובעלי הערוץ מקבל אחוז מסוים מההכנסות.

ישנם יוטיוברים שנעשו עשירים מהכנסות אלה תוך צבירת מליוני צפיות לסרטונים, ולמעשה התפתח ענף שלם של יוצרים בתחום.

כאמור, רשות המסים הבינה שישנו ענף שלם שמגלגל מליונים "מתחת לאף" והחליטה לאתר ולמסות את בעלי הערוצים. אם יש לכם ערוץ כזה, וקיבלתם מיוטיוב הכנסות מהפרסום, כדאי שתפנו בהקדם לייעוץ מרואה החשבון שלכם, על מנת שידריך אתכם מה עליכם לעשות.

הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הכלכלית' במייל. להרשמה:

הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הכלכלית' במייל. להרשמה:

אולי יעניין אותך גם:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התחדשנו בעמוד פייסבוק

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

ממרחבי הרשת

מתבישים לחייך?

אתם חייבים לקרוא
את זה!

מתביישים לחייך?
אתם חייבים לקרוא את זה!

רגע לפני שאתם עוזבים,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשמו עכשיו ל'סמארט מגזין' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל