זה מתחיל בחוסר במידע מתאים, ממשיך בבירוקרטיה מרתיעה ובמרוץ החיים ומסתיים באובדן של אלפי שלקים מידי חודש. אם אתם או קרוב משפחתכם סיעודי ומבוטח בביטוח סיעודי ייתכן שאתם מפסידים אלפי שקלים מידי חודש. 

הביטוח מעניק גמלת סיעוד למבוטחים בביטוח סיעודי העונים על אחת משתי ההגדות המפורטות בפוליסה ונמצאים במצב סיעודי:

  1. תשישות נפש שנקבעה ע"י רופא מומחה בתחום אשר פוגע בפעילות הקוגניטיבית והאינטלקטואלית של המבוטח אשר באה לידי ביטוי בליקוי בשיפוט, ירידה בזיכרון וחוסר התמצאות במרחב, במקום ובזמן הדורשים פיקוח והשגחה על המבוטח כגון אלצהיימר או כל מצב דמנטי שנקבע ע"י רופא מומחה.

  2. מצב בריאותי ותפקודי נמוך אשר פוגע ביכולתו של המבוטח לבצע בכוחו עצמו חלק מהותי מהפעולות הבאות (50% מהפעולה לפחות): לקום ולשכב, להתלבש ולהתפשט בכוחות עצמו, להתקלח, לאכול ולשתות, לשלוט על הסוגרים, להתנייד באופן עצמאי.

ישראלים רבים לא יודעים שפוליסת הביטוח הסיעודי שהם רכשו מזכה אותם כבר עתה בקצבה חודשית. הם לא מודעים לזכויות שלהם, לא מכירים את התנאים שמזכים אותם בקצבה, ולא יודעים כמה כסף הם היו יכולים לקבל מדי חודש. המכשולים הבירוקרטיים מרתיעים אותם, המידע אודות זכויותיהם לא מונגש להם באופן ברור ובהיר מספיק, התהליך באופן עצמאי עלול להיות מורכב ומתיש, חברות הביטוח אף הן לא מקלות על התהליך וכך מפסידים בכל חודש אלפי שקלים ששייכים להם ע"פ חוק.

עם "שלכם"- תלמדו איך לממש את הזכויות שלכם בליווי אישי וצמוד על לקבלת הקצבה.

בפגישת ייעוץ אחת תוכלו לברר את הזכויות הרפואיות שלכם בנושא מימוש הזכויות שלכם ולאחר תהליך הכולל ליווי אישי ומקצועי של אנשי המקצועי שלנו תוכלו לקבל קצבה של עד 5,500 ₪. זה כסף שלכם. אל תתנו לו לשכב לחינם בחברות הביטוח.

לבדיקת הקצבה שמגיעה לכם לחצו כאן >>>

(כל הפניות מטופלות ברגישות ובחיסיון רפואי מקסימלי)

לפרטים נוספים השאירו פרטים

לפרטים נוספים השאירו פרטים

אולי יעניין אותך גם:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התחדשנו בעמוד פייסבוק

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

מתבישים לחייך?

אתם חייבים לקרוא
את זה!

מתביישים לחייך?
אתם חייבים לקרוא את זה!

רגע לפני שאתם עוזבים,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשמו עכשיו ל'סמארט מגזין' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל