ההזדמנות להשקעה הבאה שלך בנדל"ן מסחרי נמצאת בבית שמש: החלה מכירת המשרדים, החל מ-495,000 שקל • תשואה שנתית של כ-10%

בית שמש נמצאת בתנופת פיתוח שמהווה הזדמנות יוצאת דופן להשקעות מניבות בנדל"ן מסחרי. הגידול במספר התושבים של העיר שעתידה להכיל בעוד עשור 360,000 תושבים, מייצרת ביקוש הולך וגובר לשטחי מסחר בעיר העתיד. הביקוש מביא לעלייה עקבית במחיר למ"ר מסחרי בעיר.

בית שמש לא עשויה מקשה אחת. יש אזורים בבית שמש שבהם הביקוש לשטחי מסחר גבוה יותר וישנם אזורים שבהם הביקוש נמוך יותר. יש לכך סיבות רבות אחת מהם קשורה לאוכלוסייה שמתגוררת סמוך לאזור המסחרי. בבית שמש בניגוד לערים אחרות המרכזים השכונתיים הם מוקד הקניות המרכזי של תושבי השכונה. לכן ההשפעה של סוג האוכלוסייה המתגוררת בשכונה על מחירם של הנכסים היא משמעותית. כך למשל אם בשכונה מתגוררים משפחות ממעמד גבוה יותר ובעלי כוח קניה גדול יותר, הנדל"ן המסחרי מניב יותר וערכו עולה בהתאם.

בשביל לא לפספס את העסקה המשתלמת של 2019, השאר פרטים:

המרכז המסחרי שעונה על התנאים של מיקום אסטרטגי ליד שכונה מבוססת, הוא מתחם בי סנטר החדש. המיקום שלו סמוך למרכז המסחרי הישן עם בולטות לכביש ראשי הפכו אותו ליעד מבוקש לבעלי עסקים ומשקיעים בנדל"ן.

לאחרונה החל השיווק של קומת המשרדים במתחם במחיר של החל מ-,495,000 שקלים. בתשואה שנתית של כ-10% זו מהווה עבורך הזדמנות להשקעה מניבה >>>

כשבוחנים לעומק את ההשקעה במתחם מגלים פער של 25% במחיר למ"ר במתחם החדש לעומת עסקה דומה במתחם הישן. המחיר הנמוך הוא פקטור משמעותי מאוד בעובדה שמתחם בי סנטר החדש זכה להתעניינות מצד אנשי עסקים ומבינים בתחום הנדל"ן המסחרי.

המחיר הנמוך שנובע ממכירה מוקדמת של השטחים בשלב של התחלת הבנייה, מעניק לך הזדמנות חד פעמית לרווח משמעותי במיוחד בתוך תקופה קצרה. כאשר עם השלמת הבנייה במתחם מחירו של הנכס צפוי לזנק ולהשתוות ואף להיות גבוה יותר ממחירו של נכס קיים שנמכר כיום.

הבנת את הפוטנציאל העסקי של בי סנטר? אתה מוזמן לשבת אתנו לכוס קפה או כוס מים ולהכיר אותנו! לחץ כאן >>>

רוצה לדבר איתנו? התקשר ל- 077-9978718

בשביל לא לפספס את העסקה המשתלמת של 2019, השאר פרטים:

אולי יעניין אותך גם:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התחדשנו בעמוד פייסבוק

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

מתבישים לחייך?

אתם חייבים לקרוא
את זה!

מתביישים לחייך?
אתם חייבים לקרוא את זה!

רגע לפני שאתם עוזבים,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשמו עכשיו ל'סמארט מגזין' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל