תמיד ידענו שכלי השיווק היעיל ביותר הוא הוידיאו, אבל רק כשנפגשנו לשיחה מקצועית במשרדי 'בחזית' גילינו עד כמה זה נכון • אספנו לכם תשע סיבות למה לצאת בקמפיין וידיאו, ויש גם טיפ שמוכר: תתמקדו בתוכן • צפו

תמיד ידענו שכלי השיווק היעיל ביותר הוא הוידיאו, אבל רק כשנפגשנו לשיחה מקצועית במשרדי 'בחזית' גילינו עד כמה זה נכון • אספנו לכם תשע סיבות למה לצאת בקמפיין וידיאו, ויש גם טיפ שמוכר: תתמקדו בתוכן • צפו
סרטון תדמית הוא כרטיס הביקור הראשון והחיוני ביותר לעסק.
בעידן שבו המסכים השתלטו על חיינו, מודעה מתוחכמת ככל שתהיה לא תצליח להשאיר את עין הצופה אפילו לא לזמן מועט בהתמקדות על המודעה ותוכנה.
על מנת להפיק את כרטיס הביקור המושלם ביותר, תוך הטמעת המסרים בצורה החכמה ביותר בתת-המודע של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, אתם חייבים את מפיקי הוידיאו של חטיבת 'בחזית VOD' מקבוצת 'בחזית' – שיחברו אל מומחי 'בחזית Digital' ויספקו לכם את התוצאה הטובה ביותר.
ואם חשבתם שהפקת סרטון תדמית או תשדיר פרסום לעסק שלכם הוא בסך הכל 'עוד' צעד שיווקי כמו רבים אחרים, טעיתם בענק. כשפנה כתב 'סמארט מגזין' למומחי השיווק של 'בחזית' הוא נענה בקלחת של תשובות, שמרוב שהרשימה הייתה ארוכה הוא אפילו פספס בטעות כמה מהסיבות. קבלו מקבץ מקוצר:
עצם זה שאתם קוראים את הכתבה הזאת, כמו גם את אלפי כתבות מקצועיות ברשת, אומרת הכל על עולם קידומי המכירות באמצעות תוכן. על כך אין חולק שתוכן מוכר. אבל אם זה תוכן ויזואלי שמושך את העיניים שלך, משאיר אותך על המסך, מעביר לך מסרים בתת-מודע, מניע אותך לשיתוף וכמובן לסגירת עסקה – זה עולם אחר לגמרי.
עולם ה-VOD הוא עולם ענק בהרבה מכפי שחשבתם ויש בו לא מעט אפשרויות, כאשר ברמת קטגוריה סוגי הסרטונים הפופולריים הם: סרטוני תדמית, תשדירי פרסום, אינפוגרפיקות, עדויות, טיפים וכמובן תוכן איכותי.
אם תוציאו סדרת טיפים עם עשרות סרטונים בנושא מסוים, לאט לאט הם יהפכו למובילים בקטגוריה ביוטיוב, ואנשים יתפסו אתכם כמקצוענים, מבינים ומובילים בתחום. מדוע? כי יש לכם הרבה ידע בנושא וניכר שאתם מבינים עניין. הם יעדיפו לקנות מכם מאשר מהמתחרה שלכם שלא משתמש בוידאו כי הם יודעים שדנה, בעלת העסק היא נעימה וחייכנית וגם נותנת טיפים מאוד חשובים בתחום שלה. כך למעשה אתם עובדים במקביל למיתוג, על חיזוק הקשר עם הלקוחות וחיזוק האמינות שלכם כבעלי העסק.
שיחה קצרה עם מומחי הוידאו של 'בחזית' והשיווק שלכם מזנק עשרות מונים. אז למה אתם מחכים? חייגו עכשיו 02-800-3559, או השאירו פרטים בטופס שבסוף הכתבה. בהצלחה!
סמארט מגזין הוא מגזין עצמאי שפעילותו החלה בשנת 2017. המגזין נוסד במטרה לספק ולהפיץ את המידע הנוגע לכל תחומי העניין החמים בישראל ותוצריו לקהל החרדי. המגזין גיבש בעולם לראשונה את קהילת הסמארט בישראל ועומד כיום בחוד החנית של הקהילה.