קפה ומאפה הוא נשנוש שכמעט כולנו אוהבים לקחת "על הדרך". בימי החורף הקרים אנחנו מחפשים באופן מיוחד משקאות שיחממו לנו את הגוף והנפש.

האם עצרתם פעם לחשוב כמה קלוריות מכיל כזה 'טייק אווי'? ובכן, דעו כי מחיר הקלוריות של קפה ומאפה עשוי להגיע למספר קלוריות של ארוחה שלמה מלאה כל טוב.

ניקח מספר מאפים לדוגמה: קוראסון שקדים מכיל 620 קלוריות. מאפילו פילו תפוחים או גבינה מכיל 220 קלוריות. קוראסון שוקולד יהיה בעל 500 קלוריות ואילו קוראסון חמאה מכיל 390 קלוריות.

הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הבריאות' במייל. להרשמה:

ומה במשקאות? סחלב חם מכיל 380 קלוריות, מילקשייק בינוני עם שני כדורי גלידה יהיה בעל יותר מ- 600 קלוריות. צ'אי לטה מכיל 400 קלוריות, שוקו עוגיות יהיה עם 370 קלוריות ואילו בשוקו מרשמלו יש 500 קלוריות. הכי פחות קלוריות יהיה בהפוך גדול ללא סוכר – 160 קלוריות.

במקום כל אחד מהמשקאות והמאפים יכולנו לאכול ארוחה שלמה. כך לדוגמה במקום שוקו מרשמלו אפשר לאכול חמשה כריכים מעשר פרוסות של לחם קל, עם גבינה וירקות, או גרסה בשרית, פסטרמה וירקות.

אז אין הכוונה להוציא לכם את החשק מלצאת באיזה ערב נחמד לשתות משקה חם ומאפה מנחם, רק להעלות את המודעות, כדי שתזכרו שמה שנראה כמו בסך הכל קפה ומאפה, יכול להגיע לכמות קלוריות שיכולה היתה למלא לכם את השולחן במנת אוכל מפוארת, ושלא תיפלו למקומות האלו יותר מפעם ב… כדי להתפנק. וגם אם אתם בוחרים כן לעשות זאת, לפחות לא תתפלאו מדוע לא ירדתם במשקל.

אולי יעניין אותך גם:

הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הבריאות' במייל. להרשמה:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התחדשנו בעמוד פייסבוק

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

מתבישים לחייך?

אתם חייבים לקרוא
את זה!

מתביישים לחייך?
אתם חייבים לקרוא את זה!

רגע לפני שאתם עוזבים,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשמו עכשיו ל'סמארט מגזין' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל